trening

Wzmacnianie nóg ku pokrzepieniu kolan!

Wzmacnianie mięśni ud jest ważne, chociażby przez wzgląd na kolana. Wystarczająco silne mięśnie są nieocenionym wsparciem dla kolan. Gdy są za słabe, obciążenia wynikające z ruchu (np. biegu) przenoszone są na stawy, stąd już blisko do bólu kolan (na który tak wielu się uskarża) i kontuzji (których wielu woli unikać).

Ja kocham swoje kolana! Staram się być dla nich miła- między innymi wykonując poniższe ćwiczenia:


Według zaleceń specjalisty ćwiczenia wykonuję (prawie) codziennie.
Dodatkowo stosuję suplement diety na stawy. Wybrałam ten, który w swoim składzie poza glukozaminą, ma m.in. kwas hialuronowy. Tego typu suplementy mają swoich przeciwników i zwolenników. Ja wychodzę z założenia, że co mnie nie zabije, to mnie wzmocni, a na pewno nie zaszkodzi 🙂
*Na wzmocnienie nóg dobre i proste są też przysiady albo ćwiczenie, które pokazuję TU, na końcu. Kiedyś też robiłam kilka wykorzystując piłkę- niestety mój kot ją pochlastał…
Może macie swoje ulubione ćwiczenia wzmacniające, które możecie polecić?Pozdrawiam!

Share:
  • Kasiu jestem dozgonnie wdzieczna za wszystkie ćwiczenia,masz to tak super zorganizowane ze jestem przeszczesliwa ze Cie znalazłam :DDDD

    • 😉 aż się zarumieniłam ! Cieszę się przydaje 😀