trening

Mam plan! Marzec wybiegam!

Marzec pi臋knie si臋 zapowiada 馃檪 Po dw贸ch tygodniach przerwy, mog臋 wr贸ci膰 do biegania i kontynuowa膰 przygotowania do P贸艂maratonu Warszawskiego. B臋dzie troch臋 spokojniej ni偶 planowa艂am. St膮d nieco nagi臋艂am swoj膮 zasad臋 minimalizmu startowego i zapisa艂am si臋 na P贸艂maraton w Bia艂ymstoku 馃檪

Bieg testowy

Marcowe bieganie zacz臋艂am od biegu testowego, kt贸ry mia艂 sprawdzi膰, czy przebyta terapia u fizjoterapeuty przynios艂a efekty.
Jest dobrze – b贸l praktycznie znikn膮艂 i spokojnie mog臋 wr贸ci膰 do trening贸w.
Jestem pe艂na optymizmu – bieg pokaza艂, 偶e przerwa nie odbi艂a si臋 na mojej formie tak tragicznie, jak si臋 obawia艂am.
Nie ma 艣niegu – mog臋 rozp臋dzi膰 si臋 z planami 馃檪

W planie biegowym na marzec mam:
1. Temp贸wki
2. Interwa艂y
3. Spokojne wybiegania
4. Biegi w tempie narastaj膮cym
5. Nauka trzymania sta艂ego tempa
Ka偶dy z powy偶szych punkt贸w b臋d臋 stara艂a si臋 wykonywa膰 raz w tygodniu, a偶 do startu (czyli przez prawie 3 tygodnie :))

Planuj膮c s艂ucha艂am:

To tyle o moim planie 馃檪

Pozdrawiam!

PS Wspomn臋, 偶e m贸j uraz nie by艂 spowodowany bieganiem, a wypadkiem sprzed kilku lat. Bieganie nie ma te偶 wp艂ywu na stan tego urazu, st膮d m贸j szybki powr贸t do trening贸w. 呕eby nie by艂o, 偶e jestem nieodpowiedzialna 馃槈
Share: