trening

Moje Top 10 ćwiczeń rozciągających po bieganiu

Do tej pory pokazałam na blogu kilka zestawów ćwiczeń rozciągających, z podziałem na partie mięśniowe (najbardziej zaangażowane przy bieganiu). Nie wykonuję tych wszystkich ćwiczeń po każdym bieganiu. Zazwyczaj robię kilka swoich ulubionych, przez około 10 minut. Cały zestaw, np. na mięśnie pośladkowe, wykonuję wtedy, gdy czuję, że bardzo tego potrzebuję 🙂
Na poniższym filmiku pokazuję 10 najczęściej wykonywanych przeze mnie ćwiczeń rozciągających po bieganiu:

 

Ważne: W każdej pozycji wytrzymuję minimum 30 sekund.

Pozdrawiam!
PS Ta Pepsi nie należy do mnie. Pikający telefon także 🙂

Share:
  • Bardzo pomocny tekst + video i cieszę się, że tu trafiłem. Ja tak naprawdę zacząłem się rozciągać dopiero po kilku dobrych miesiącach mojego biegania i jakoś nigdy nie miałem na nie konkretnego pomysłu. Teraz już mam;)
    Trochę jeszcze posłodzę, bo bardzo mi się podoba Twój blog i często tu zaglądam.
    pozdrawiam.

    • Dzięki! Jest mi bardzo miło jak słyszę pozytywne komentarze 🙂
      Za Was też mocno trzymam kciuki!

  • Anonymous

    Witaj Kasiu! Dziś po raz pierwszy trafiłam na Twój blog, ale już wiem, że będę go odwiedzała regularnie. Jest NIESAMOWITY! Biegam dopiero od połowy grudnia więc można powiedzieć, że raczkuję 😉 Znalazłam na Twoim blogu mnóstwo cennych rad,. Tak się zaczytałam, że teraz w tempie ekspresowym muszę przygotować mężowi jakiś obiad 😉 Strasznie się cieszę, że TU trafiłam 😀 Pozdrawiam Ela 🙂

  • Cieszę się bardzo 🙂 trzymam kciuki za Twoje bieganie!

  • Anonymous

    Rany, patrzę i stwierdzam, że niezły ze mnie sztywniak 😛

  • Po 9 latach treningu karate, moje doświadczenie odnośnie rozciągania jako instruktora, ćwiczenie w leżeniu na plecach to z piętami pod pośladkami, pięty powinny znaleźć się na zewnątrz blisko pośladków, kolana trzymamy razem przywodzimy, i kładziemy się na plecach, bez pogłębiania nadmiernej lordozy lędźwiowej, kiedy już czuć, że mięsień czworogłowy jest rozciągnięty, napinamy uda i podnosimy pośladki do góry, i wytrzymujemy kilkanaście sekund.