dietalife style

Dzienny jad艂ospis zabieganego cz艂owieka

O jedzeniu…ewidentnie to Wasz ulubiony temat 馃檪 Ostatnio pojawi艂o si臋 kilka pyta艅, jak wygl膮da m贸j 聽przyk艂adowy dzienny jad艂ospis. Wychodz膮c naprzeciw oczekiwaniom – dzi艣 opisuj臋 jeden ze swoich zabieganych dni!

Uprzedzam z g贸ry, 偶e wzorowa w swoich poczynaniach dietetycznych nie jestem, ale staram si臋 je艣膰 tak by zdrowo 偶y膰, biega膰 i pracowa膰. Mam te偶 mniejsze i wi臋ksze s艂abo艣ci, a smak to wa偶ne kryterium moich wybor贸w. Wybra艂am jeden z bardziej uniwersalnych dni. Potrafi臋 przez tydzie艅 opiera膰 swoje posi艂ki na tych samych produktach, wprowadzaj膮c tylko minimalne modyfikacje.


艢niadanie 8.00-9 .00

  • Szklanka wody od razu po przebudzeniu
  • Kawa z mlekiem ry偶owym;
  • Koktajl: jogurt grecki + 2 banany, 艂y偶ka maca, gar艣膰 bor贸wek ameryka艅skich
Lunch 11.00-12.00
  • Brzoskwinia
  • Kilka suszonych moreli
  • Nap贸j likopenowy
Obiad 14.00-15.00
  • Sa艂atka z grillowanym tofu, cebul膮, papryk膮, awokado, kie艂kami, serem cheddar, olejem lnianym i octem balsamicznym (to m贸j sta艂y zamiennik sos贸w), s贸l, chilli i pieprz 艣wie偶o mielony, do smaku
Deser 16.00
  • Magnum z migda艂ami
Przed bieganiem 18.00-19.00
  • Sok z buraka
  • Banan

Kolacja po treningu 21.00-22.00 (prosz臋 nie krzycze膰, 偶e tak p贸藕no- takie moje 偶ycie)

  • Kasza jaglana, 2 jajka na twardo, 1/2 awokado, 50 g 艂ososia w臋dzonego, pomidory koktajlowe (zdj臋cie jest z innego dnia, wtedy jad艂am jaglank臋 z grillowanym kurczakiem)
  • Zielona herbata

Do tego w ci膮gu dnia wypijam 艣rednio 2 l wody niegazowanej, mineralnej. Nie licz臋 kalorii. Staram si臋 je艣膰 jak najmniej przetworzonych produkt贸w i tylko jedn膮 s艂odk膮 rzecz dziennie. Na 艣niadania tego lata jem wymiennie koktajle z mac膮 i zupki mleczne (ry偶owe) z nasionami chia. Prawie codziennie jem kasz臋 jaglan膮, pij臋 soki pomidorowe, z burak贸w i likopenowe. Przyzwyczai艂am si臋 do jedzenia owoc贸w w pierwszej cz臋艣ci dnia, a warzyw w drugiej. Z suplement贸w 艂ykam tabletki na stawy i magnez.

Takiego dnia jak ten mog臋 bez obaw zrobi膰 dobry trening w drugim zakresie. Chocia偶… wczorajszy trening pokaza艂, 偶e po sushi i popcornie te偶 mo偶na zaszale膰!!!

Share: